Appen kraschar när jag försöker ladda ner avsnitt

När jag försöker ladda ner avsnitt i appen så kraschar den bara, inget felmeddelande förutom "appen kraschar gång på gång". Blir så oavsett om jag försöker ladda ner via wifi eller mobildata och det har fungerat att ladda ner tidigare (och de avsnitt jag laddat ner tidigare går att lyssna på). Vad är fel? Vad kan jag göra?

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    det här låter som något vi behöver undersöka. Kör du senaste versionen av appen? Under Min Sida -> Inställningar och sedan längst ned står det vilken version det är. Vilken modell har du på telefonen, och vilken version av Android kör den?
  • Jag har version 20.2.6 (5595) av appen och modellen på telefon är MiA2 med Android 9.
  • Hej Sandra,

    jag ser några krascher i vårt kraschrapporteringssytem som skulle kunna vara relaterade till din felrapport. Det ser ut att vara lite fel med hur datat sparas, det du skulle kunna testa innan vi hinner försöka bygga en lösning är att ta bort data för Play och se om det funkar då. Du blir dock av med din lyssninghistorik och tidigare nedladdade program, så du får själv avgöra om du vill prova eller inte.

    Vi har tyvärr inte hittat lösningen på kraschen än, så jag kan inte säga när vi kan släppa en fixad version av appen.