Appen har börjat konfirmera allt med ett ljud

Hej,
Appen har på eget initiativ börjat konfirmera gjorda väl med ett litet ljud. Jag skulle vilja ta bort det konfirmationsljudet men hittar inget alternativ för det.
Mvh
/Magnus

Kommentarer

  • Hej
    Jag misstänker att detta snarare kommer från telefonens operativsystem - det har inte varit en uppdatering nyligen?
    Eller kan du ha aktiverat någon typ av hjälpmedelsfunktion?

    mvh
  • Hej,
    Jag har inte tänkt på om jag gjort någon uppdatering på sistone. Har du något tips på vilken inställning det skulle vara i så fall?

    Det är enbart i SR-play appen som detta händer. Ingen annan app har samma beteende.

  • Vad är det för telefon du har?

    mvh

  • Hej Karolina,

    Jag har en Samsung S10

    Mvh
  • Hej igen,

    Ett förtydligande är att aviseringsljudet kommer alltså så snart jag väljer vad som helst. Om jag klickar på 'Play' så plingar det till, när jag pausar plingar det till igen osv. Det känns som apprelaterat? Vet inte vilken inställning det skulle vara annars?

    Mvh
  • Jag har en Samsung S9 också och fenomenet uppträder inte på den.

    Mvh
  • Hej Magnus och förlåt att vi aldrig följde upp detta.

    Hur har det gått? Kvarstår felet?
    Annika Webbmaster
  • Hej, Jag installerade om SR appen och då försvann konfirmerings ljuden

  • Skönt!

    Tack för att du tog dig tid att berätta det!
    Annika Webbmaster