Appen hänger sig, hackar, etc

Hej, tekniskt problem. Det händer nu ofta att appen hänger sig eller stänger av. Någon annan skrev att det hände på direktsändningar, det gör det för mig också. För mig händer det dock även på nedladdade program, ljudet börjar hacka i några sekunder och sen fryser det helt varpå jag måste starta om appen. Jag har en Samsung J7 modell 2016.

Älskar SR och framförallt P1, och jag brukar ha överseende med tekniska skavanker - men jag måste erkänna att det här är väldigt störande.
Mvh Adam, trogen lyssnare ?

Kommentarer

  • Hej
    Vilken version av Android har du, och vilken version av appen?

    mvh
  • Hej och tack
    Android 5.1.1
    Appen 19.5.1
  • Hej.

    Från och med 19.5.4 har vi gjort en mindre förbättring i spelaren, inte säkert att det löser ditt problem dock. Hör av dig om problemet kvarstår i någon av de nyare versionerna.
  • Tack, har uppdaterat till senaste och hoppas det blir bättre.
    Adam
  • Det här händer för mig nu på senaste tiden fast i iPhoneappen. Ibland hoppar ljudet till, ibland hoppar det bakåt och ibland hoppar det framåt.
  • Adam:
    Hur har det gått för dig?

    Ola:
    Vi har vid två tillfällen den senaste tiden haft olika problem som framförallt drabbat Iphone-appen (senast när du skrev till oss, dessförinnan i mitten av augusti). Om dina problem sammanföll med dessa perioder och det nu fungerar som vanligt, så behöver vi inte felsöka vidare hos dig. Problemen har legat hos oss och vi vet vad de berodde på.

    Om ditt fel däremot kvarstår eller om felet kommit och gått under en längre tid än så, så hör av dig, för då behöver vi felsöka vidare!
    Annika Webbmaster
  • Tror det funkar nu!