Appen fortsätter spela

Efter en uppdatering i veckan så fortsätter appen att spela ett nytt program efter att det första tagit slut. Appen spela dessutom programmet som var innan det jag lyssnade på.
Dvs jag lyssnar på avsnitt 14 och när det tar slut så spelas avsnitt 13 upp. Detta trotts att avsnitt 15 finns.
Sen spelas alla avsnitt från 14 ➡1 upp.

Kommentarer

  • Hej
    Det här gäller kanske Julkalendern på hemsidan? Flera av serierna här har automatisk uppspelning, eftersom det varit ett önskemål från publiken att inte behöva starta varje program. För julkalendern blir det lite konstigt, eftersom det blir tidigare avsnitt som spelas. Det ansågs ändå viktigt att visa julkalendern på förstasidan, så man får s.a.s. leva med den här egenheten. Om du klickar dig in på kalenderns egen sida via Visa alla spelas de upp var för sig.
    Mvh
  • När jag spelat ett utdrag ur P4extra med Josefin Neldén, spelar ni upp även hela programmet, sedan fortsätter den med en snutt med Kjell Bergqvist och sedan hela detta program också.

    Jag hittar inget Visa alla

    Hur ska jag göra för att få höra bara det avsnitt jag önskar?

    PS Det finns inget Ladda ner. Varför är det borttaget?
  • Hej!

    Är detta appen Sveriges Radio Play, och inte hemsidan https://sverigesradio.se ? På hemsidan verkar det bli på det vis du beskriver, och jag ber en kollega som arbetar med spelaren på webben att berätta mer om vad det beror på!
    Annika Webbmaster
  • Det var från hemsidan jag lyssnade
  • Hej
    Siten fortsätter automatiskt att spela upp relaterade klipp om det finns.
    Om du tittar på sidan så är först hela intervjuven relaterad, och sedan andra program.

    Mvh
  • Och hur gör man för att slippa det? Ibland vill man lyssna på ett program, medan man somnar in. Då vill man inte höra ytterligare en massa program.
  • Hej
    Det finns en tråd om detta här:
    https://kundo.se/org/sverigesradio/d/stanga-av-automatisk-uppspelning-i7mo/

    Och vi tar självklart till oss dina synpunkter på det.

    Mvh