App sovtimer Iphone

Sovtimern är försvunnen sedan ett bra tag.
Var ligger problemet?
mvh
ulf

Kommentarer

  • Hej Ulf!

    Jag vet inte när det kan vara löst, men om du uppgraderar telefonens operativsystem, så kommer det att fungera. Felet drabbar nämligen endast er som har Ios 11:
    Apple: Uppdatera din iPhone, iPad eller iPod touch

    Om du inte kan eller vill göra detta, så finns det ett annat sätt att få insomningsfunktion. Det finns nämligen en funktion i Iphone och Ipad som är lättare att använda än vad den är att beskriva:
    1. spela det du vill somna till i valfri app (tipset fungerar även för exempelvis ljudböcker och låtlistor i andra appar)
    2. starta den inbyggda klockfunktionens Timer
    3. ställ in hur länge du vill lyssna
    4. under När tiden går ut väljer du Sluta spela nederst i listan
    Hör av dig om du inte får det att fungera!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Vi har försökt rätta till detta och andra lyssnare med samma fel har berättat att det nu åter fungerar för dem, så jag hoppas att det har löst sig även för dig!

    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster