App för Volvo Infotainment system

Hej! Använder er utmärkta nyhetsapp för Volvos Infotainmentsystem. Stör mig dock på att logotypen för programmet blir en bruten-länk-symbol.

Inser att ni säkert inte har så många användare på denna plattform (?) men hade folk vetat hur bra den funkar så hade det säkert varit många fler!

Är det något som kan fixas? Versionen är den som körs i årsmodeller fram till ca 2017 utan touchskärm.

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in detta! Även om felet inte påverkar lyssningen, så ser det ju trist ut och kan indirekt påverka vårt varumärke och trovärdighet, så jag hoppas att det är enkelt att lösa!

    Har bilderna alltid varit "trasiga" eller uppstod problemet nyligen? Minns du i så fall när? Jag skulle gissa att problemet beror på att denna app inte har stöd för https och att felet kan ha uppstått när vi ändrat bildlänkarna från http till https. Men vad jag gissar spelar mindre roll, det är viktigare att våra och Volvos utvecklare ser över problemet ...
    Annika Webbmaster
  • Köpte bilen ganska nyligen så jag vet tyvärr inte när det uppträtt.
  • Då är du ju fel person att fråga.

    En kollega sa att det har fungerat när hon senast tittade, men jag vet inte när det var.

    Stort tack för att du rapporterade in det! I och med att det är en plattform de flest av oss inte ser dagligen är det ju lätt att missa denna typ av problem.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Visst har detta löst sig vid det här laget?

    Annika Webbmaster
  • Tyvärr problemet kvar står
  • Tack för att du berättade det!

    Jag har skrivit till min kontakt på Volvo och frågat om det finns något vi kan hjälpa dem med.

    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Kvarstår problemet?
    Annika Webbmaster
  • Fixat!

  • Bra! Tack för att du berättade det.
    Annika Webbmaster