app ej kompatibel

Efter återställning av samsung tablet kan jag inte installera sr appen igen? Ej kompatibel står det?

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Vår app kräver numera Android 5 eller nyare, men det ska gå att ladda ner en äldre version via Google Play.

    När jag söker på internet efter liknande problem, alltså att du inte erbjuds en äldre version, så rekommenderar experter att man ska rensa cache-minnet för Google Play Store. Prova det och om det inte hjälper, eller du inte hittar hur du ska rensa detta, så hör av dig igen!
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika
    Näpp det funkar inte, fanns inte mkt att rensa då jag precis startat om plattan.
    Erbjuds ff inte sr appen i google play
    //Martin
  • Ajdå!

    Har du erfarenhet av att installera appar från andra ställen än Google Play? En annan lyssnare med Android 4.4.2 berättar att han fann en äldre version av appen på apkpure.com.

    Annars finns det en app med Sveriges Radios innehåll på Google Play som heter Lyssna:
    Lyssna - på Sveriges Radio – Appar på Google Play

    Det är inte vi själva som skapat den appen, men det viktiga är ju att det är vi som skapar det du hör! Lyssna-appen fungerar från Android 4.0

    Ytterligare ett alternativ är att använda din webbläsare och lyssna via sverigesradio.se

    Hoppas att något av dessa tips passar dig!
    Annika Webbmaster