Anpassa ordningen på "Hem"

Tack för en väldigt bra app!

Androidappen har nyligen uppdaterats och även om "Favoriter" är tillgänglig med lika många tryck eller genom att scrolla ner till "Nya avsnitt från program du följer" på Hem-fliken upplever jag den som mer svårtillgänglig. Det är förutom direktsändningarna min mest använda funktion.

Jag föreslår därför att fliken "Hem" bör kunna anpassas av användaren och att man bör kunna flytta om ordningen på de olika scrolllistorna. På detta vis kan t.ex. jag flytta upp "Nya avsnitt från program jag följer" till under "Direktsändaningar".

Hoppas jag får gehör för mitt förslag!

Mvh
Jens

Kommentarer

  • Hej Jens!
    Jag har skickat ditt förslag till utvecklarna av appen. Tack så mycket!
    Just nu vet jag inte riktigt exakt vad som planerats för hemknappen, men personligen tycker jag ditt förslag är bra.