Annorlunda SR play med sämre tablå

Hej. Vad har hänt med SR play? Och möjligheten att se program och dagens tablå. Nedtill i listen finns till vänster HEM, sedan DIREKT. Förut fick jag fram tablån under DIREKT och man kom också direkt till aktuellt program i tablån. Nu kommer man varje gång till dygnets start, midnatt, och man måste man scrolla, välja dygn och scrolla ner från midnatt till aktuellt klockslag. Jobbigt när klockan tex är 23 och man växlar kanaler och måste scrolla ner hela dygnet om och om igen. Så behövde man inte göra tidigare.

Kommentarer

  • Hej Ingmari!

    Vi är medvetna om att denna förändring gjorde detta sämre, och vi kommer att ställa det tillrätta igen.

    Tyvärr kommer den uppdateringen dock inte ut förrän efter sommaren, men jag hoppas att det är enklare att stå ut med detta nu när du vet att det inte kommer att vara för evigt.

    Tack för att du rapporterade in problemet!
    Annika Webbmaster