Annan p4 direkt i appen

Annan P4 direkt i appen? Normalt lyssnar jag på Värmland men nu ville jag inte höra på rallyt så jag försökte få in en annan P4 direkt men jag lyckades inte få till det? Hur hittar jag de andra P4-kanalerna direkt i appen?

Kommentarer

  • Hej Cicci,

    det enklaste sättet att byta P4-kanal i Sveriges Radio Play för Android är att långtrycka på P4-loggan längst upp på hemskärmen. Det går också att byta under Inställningar (det funkar också på iOS). Om du vill lyssna på P4 Värmland igen är det bara att göra samma sak för att byta tillbaka.