Angående önskning av jullåt!

Hej,

jag skulle gärna höra min favorit julballad som heter "Julefrid i vårt hem"
med Jultomtens Jullåtar.
Kan man önska sig detta som julklapp och när i så fall kommer ni att spela den?
Den är så fin och i tiden och en helt ny svensk julballad som säkert kommer bli klassiker.
Hjärtat smälter hos alla människorna som hör den.

mvh

Erik Seeger

Kommentarer

  • Hej Erik!
    Vilket program gäller din önskning av jullåt?
    Jag ska skicka din önskan vidare till rätt redaktion.

  • Hej Jesper!

    Tyvärr är jag inte så insatt i vilka program nu använder, men ni får välja vad som är bäst , men skulle då vara kul att få veta när den spelas så man får lyssna. En himla fin låt. Det cirkulerar ett video klipp med låten på fb och som det ser ut att den delas hur mycket som helst och gillar markeringar bara ökar. Så kan tänka mig låten är omtyckt.

    Med vänlig hälsning

    Erik Seeger

  • Ok, tack så mycket för tipset och god jul! 😀

  • Önskar höra jullåten "Det är kallt" av Dennis Alm i programmet Bjällerklang.
  • Hej
    Jag skickade din önskan till musikläggaren. Men vet inte om det går att ändra spellistan.
    Mvh