Ang. Branden i Älvdalen.

Hej.

Hörde precis ett meddelande ang. branden i Älvdalens kommun att folk som bor i Älvdalen måste utrymma. Inget fel i det. Men!
Älvdalens kommun är ganska stor och kan ni precisera villket område det gäller så är det nog bra. Det är ju framförallt folk som bor mellan Särna och lillhärdal som ska evakuera och inte Älvdalen.

Med vänliga hälsningar
Älska Älvdalen

Kommentarer

  • Hej Niklas!
    Jag ska framföra detta, tack!
  • hej!
    Hörde precis att p4 jämtland hade gått ut med brandinformation på flera språk, engelska och tyska. det är någonting som både p4 dalarna och p4 gävleborg borde göra. Tack.
    Mvh stina!
  • Hej Stina!
    Jag har nu tipsat berörda redaktioner om det här. Tack så mycket!