Ändrad hastighet i backad live-lyssning

Hej!
Jag lyssnar ofta på program via er mobilapp för iPhone, ofta med något högre uppspelningshastighet när detta är möjligt. Ganska ofta när jag lyssnar på er direktsändning brukar jag hoppa tillbaka till början av programmet. Det vore då kanon om det gick att öka uppspelningshastigheten tills dess jag är framme vid direktsändningen igen. Skulle det vara möjligt att få till det i appen?

Kommentarer

  • Skulle det vara möjligt att få till det i appen?

    Teoretiskt borde det gå, tycker jag. Men jag är inte utvecklare.

    Och jag, som sällan ändrar hastighet, skulle nog hellre speeda på om jag vill lyssna i kapp, än om jag lyssnar på en dokumentär eller ett drama i efterhand, där tempot liksom är en del av verket, så jag tycker förslaget är lockande.

    Men om det förverkligas beror inte på vad jag tycker och gissar, utan på hur app-teamet bedömer nyttan i förhållande till hur svårt det är att genomföra, så jag kommer att ta upp det med dem under morgondagen, när vi stämmer av bland annat olika förbättringsförslag.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Vi håller på att smyga ut den här funktionen i Iphone-appen, så att den nu finns hos 20 procent av lyssnarna. Om du inte tillhör den grupp som redan fått möjlighet att lyssna med högre hasighet när du har backat, så kommer det snart!

    Det ser ut att fungera stabilt - men bland de 20 procent som har fått denna möjlighet, är det förstås få som hittills har testat, så ge gärna återkoppling när du väl har möjlighet att testa!

    Använder du Android-appen, så saknas denna möjlighet än så länge och jag vet inte hur det ser ut med prognosen.

    Tack för att du hjälpt oss att göra appen lite mer flexibel!
    Annika Webbmaster
  • Hej!
    Så kul att detta blir implementerat! Jag råkar ha turen att tillhöra skaran utvalda som har funktionen så jag testade precis funktionen. Fungerade fin-fint! Jag kommer nyttja funktionen mer så fler tester kommer bli av. Tack för funktionen!
  • Det ska jag hälsa utvecklarna!
    Annika Webbmaster
  • Hej
    Kan man få samma funktion i appen i windows?
  • Hej Per!

    Windows-appen har vi tyvärr inte möjlighet att lägga resurser på just nu.

    På vår hemsida, som fungerar på samma plattformar som den appen, kan du inte heller öka eller sänka tempot när du backar i en pågående ljudström från en kanal, men du kan pausera och backa i den ljudströmmen, vilket jag tror att vi inte har stöd för i Windows-appen.

    Om du vill veta mer om den funktionen, så hör av dig!
    Annika Webbmaster