Ändra pushnotisernas signal

Hej. Jag undrar om det skulle vara möjligt att utvecklarna införde så att man kan ändra pushnotisernas signal. I många andra appar kan man byta så att man kan separera på vilken appnotis som plingar till. Idag blir det (iaf på min telefon) att en SR-notis och ett sms får samma signal. Har man inte valt någon egen signal genom en app så går den på defaultsignalen man har valt. Dvs den för sms m.m. Rätta mig gärna om jag har missuppfattat det hela.

Kommentarer

  • Hej Viktor!
    Jag vet helt ärligt inte om detta är något vi har planerat att fixa. Jag ska iallafall se till att det tas med till utvecklarna som ett önskemål!