Almedalstal

Varför försvinner ljudet på Jonas Sjöstedts tal i SR Play efter 3 minuter? Volymen dras uppenbart ner och är borta en halvminut. Kommer det drabba andra? Åkesson? NMR?

Kommentarer

  • Hej
    Jag har lyssnat på det och kan inte höra att ljudet försvinner.
    https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1123047?programid=4657
    1. Lyssnade på natten och streamade ljudet. Telefonen låg på ett bord och ljudet drogs plötsligt ner några minuter in i uppspelningen till noll, som om någon drog ner volymen. Flyttade markören, fram och tillbaka fortsatt tystnad och det kom tillbaka när markören flyttades fram till 4 minuter.
    Dilogrutorna här är inte anpassade för telefoner. De försvinner ur fokus från skärmen så fort ett tecken ska ändras. 😀
  • För övrigt behövde jag aldrig röra volymknappen vilket också sätter problemet på er sida.
  • Det kan ha varit problem med sändningen, men i versionen som det blir nu så blir det inte tyst.