Allvarligt talat!

Hej!
Till min bestörtning upptäckte jag att programmet Allvarligt Talat är borta!
För min del tycker jag att det i särklass är det bästa programmet!
Är det borta ??:-(
Kan man på nåt sätt få tillgång till att lyssna på Lugn,Tikkanen,Stenberg,Engdal och Andersson när de svarat på alla lyssnarnas frågor?
Det är ju som ett livselexir att höra deras själar tala!
Hjälp,jag har ju blivit beroende att höra denna klokhet,vad gör jag nu,vilken saknad!
Hoppas ni återinför detta allra bästa programmet!

Kommentarer

  • Hej
    Det sänds just nu inte nya program men de gamla finns kvar att höra igen
    http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=...
    I Playappen kan man antingen söka på namnet eller titta under Arkiverade program, längst ner i programmenyn.
    Mvh

  • De nya prog.ledarna är på bild/text men det äe bara gamla fr dec. som man kan ladda ner.
  • Hej
    Ja det borde kanske framgå tydligare att de nya programledarna hörs from 28 juni.
    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2938&artikel=6676904
    Mvh