Min fråga syns inte i forumets listor

Kommentarer

  • Hej Bosse!

    Vi arkiverar väldigt många av våra trådar. Lite om hur vi tänker kring detta kan du läsa i denna tråd:
    Vad avgör om ett inlägg visas i inläggslistan eller ej?

    Det brukar vara jag som arkiverar det mesta, och gissar att det gäller även ditt inlägg, men vet inte varför. Frågan är relevant i forumet och intressant, och vi har ingen aktuell tråd som tar upp frågan om Googles verktyg, lyssnares integritet och vår önskan om att förstå vilka ni är och vad ni gör.

    Några angränsande ämnen finns dock:
    Google-tracker (synlig tråd)

    Jag ser till att synligheten för ditt inlägg ökar igen.
    Annika Webbmaster