Alla avsnitt - Ekot

Sedan någon gång efter Midsommar har inte play-tjänsten fungerat utan bara några enstaka avsnitt har gått att höra i efterhand. "Alla avsnitt - Ekot" ska väl innebära möjlighet att lyssna på just de avsnitt som man önskar. Inspelningarna för "Alla avsnitt - Ekot" görs av allt att döma automatiskt eftersom det understundom är endast del av sportsändning i stället för nyheter vid hel timme. Automatiken bör kunna sörja för leverans av alla avsnitt även när viss personal tar sommarsemester. Låt "Alla avsnitt - Ekot" vara alla avsnitt!

Kommentarer

  • Hej!
    Det forna "Eko-flödet" gjorde det svårt att hitta de långa sändningarna, eftersom det finns så många korta. Under försommaren delade vi därför upp det i tre olika flöden:
    • Ekot
      De stora nyhetssändningar fyra gånger per dag
    • Nyhetsuppdatering från Ekot
      Senaste nytt varje timme från Ekoredaktionen
    • Livesändningar från Ekot
      Ekots extrainsatta webbsändningar
    De sändningar du har saknat, finner du alltså under namnet Nyhetsuppdatering från Ekot.

    Du skriver inte om det är från vår hemsida eller i appen Sveriges Radio Play (eller på annat vis) du lyssnar. Om du använder appen, så vill jag passa på att tipsa om tjänsten Toppnyheter, som är det sätt att lyssna på nyheter som jag tycker fungerar bäst där. Den består av uppdaterade nyheter från Ekot som spelas upp i en följd. En fördel är att jag kan svepa mig förbi de nyheter jag redan hört eller av andra skäl är mindre intresserad av.

    Du når dem från startsidan och från "Nyheter" i appens nederkant.
    Annika Webbmaster