All sparad info i appen försvann vid ominstallation

Hemskt Ledsen nu! Flera års nedladdade program och favoritmarkeringar, lyssningshistorik etc försvann totalt inatt när jag ominstallerade appen pga att den hade hängt sig och visade bara helt svart fält. Jag har gjort proceduren förut men då fanns all sparad info kvar efter ominstalltionen. Hur gör jag för att få tillbaka allt?!

Kommentarer

  • Hej Lena och förlåt att du aldrig fick svar.

    Jag följer upp en del äldre frågor som hamnat mellan stolarna, och din fråga är en sådan.

    Nu hade ett snabbare svar i och för sig inte hjälpt, eftersom jag tror att det inte är möjligt att återskapa förlorad information i det läget, men även ett tråkigt besked hade ju varit bättre än att inte få svar alls.

    Så ... Fungerar appen som den ska hos dig numera?
    Annika Webbmaster