Alf Martin, london.

Hej,
söker klipp från Alf Martin, London korrespondent på 1940-talet. Får upp artiklar på honom som radio minne. Men kan inte söka på person ochbåde ”Alf” och ”martin Är för generiskt. Går detta att åtgärda med booleskt sökmotor
// Kristofer

Kommentarer

  • Hej
    Vi vet att vårat sök har begränsningar, och tills vi har möjlighet att förbättra den så kan det ibland fungera bättre om man använder Google för att söka på vår sajt, såhär:
    site:sverigesradio.se "alf martin"

    Jag ser att det finns ett längre klipp här:
    https://sverigesradio.se/artikel/411949

    mvh