- Klippt avsnitt?!

Vetenskapsradion med Agnes Wold 2014-05-03

- Kan ni kolla upp om det är mycket mera än nån enstaka sekund som saknas i detta avsnitt eller om det finns anledning att ladda upp en ny komplett version?
Det känns som att det saknas tid både i början och i slutet.
https://sverigesradio.se/avsnitt/363039

Stort tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej
    Jag tror det är korrekt - det är klippt från ett längre program och är kanske klippt lite tight, men jag tycker inte att det verkar saknas något.

    mvh
  • OK, men få kanske du kan säga vilket program som klippet härrör ifrån så att jag kan få ta del av det i sin helhet!?
  • Hej
    Det kan jag tyvärr inte se, men testa att kontakta lena.nordlund@sverigesradio.se som är ansvarig utgivare och se om hon kan svara på det.

    mvh