Har du frågor om din medlemsavi?
I samband med uppdateringen av våra ekonomisystem har en del månadsavier för november i år skickats ut med fel leveranssätt eller som påminnelser av misstag:
- Autogiro: Avgiften dras som vanligt. Bortse från pappersavin.
- E-faktura: Betalningen är redan registrerad. Bortse från mejlet/pappersavin.
- Kivra: Din betalningsmetod kan ha ändrats. Logga in på Min sida för att själv justera betalsätt.
Har du några övriga frågor kontakta Medlemsservice.
- Autogiro: Avgiften dras som vanligt. Bortse från pappersavin.
- E-faktura: Betalningen är redan registrerad. Bortse från mejlet/pappersavin.
- Kivra: Din betalningsmetod kan ha ändrats. Logga in på Min sida för att själv justera betalsätt.
Har du några övriga frågor kontakta Medlemsservice.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar