Söker gamla kollegor

Hej !
Jag letar efter ett medlemsregister , vilket fanns förr . Söker efter kollegor som tog examen på 70-80 talet.
MVH
Matti Mikkonen

Kommentarer

  • Hej Matti!

    Tack för din fråga!

    Efter ändringar i svensk lag, Personuppgiftslagen, och den nya GDPR regeln som kom våren 2018 så får vi tyvärr inte lämna ut några uppgifter längre om medlemmar. Man har rätt till att vara anonym som medlem i ett fackförbund.
    Vårt tips är att söka på Linkedin och Google.

    Lycka till!
    Lena Engelbrekt Koordinator