Kan jag få sänkt avgift vid arbetslöshet?

Hejsan!
Tänkte kolla om man nu under Corona-pandemin då situationen ser ut som den gör, och det faktum att jag inte har arbete kan sänka min avgift för medlemskapet?

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga!

    Du finner våra medlemsavgifter här https://www.arkitekt.se/medlemsavgifter/ .

    Där står också om att man kan ansöka om reducerad avgift om man har en lägre inkomst (under 30 000 kr).

    Det innebär att om du har en lägre inkomst kan du ansöka om lägre avgift.
    Isac Jonsson Förbundsjurist