Hur länge gäller ett medlemskap?

Hej!
Jag har en bedömning från UHR mot svensk högskoleutbildning som motsvarar arkitektexamen, 5år. Jag har även gjort praktik på en svensk arkitektbyrå.
Om jag ansöker om medlemskap hos er är det då bara giltigt i max två år? Vad händer efter 2022?
Måste man vara anställd för att kunna bli medlem?

Kommentarer

  • Hej
    Beviljat medlemskap gäller tills dess du själv säger upp det. Det är inte nödvändigt att ha en anställning för att söka medlemskap i Sveriges Arkitekter.
    Du kan läsa mer om våra medlemskap på vår webb.
    Jeanette Liljebäck Administratör
    (Uppdaterad )