Prissättning på kurser?

Varför är kurserna som ni anordnar så dyra? Vi betalar ett väldigt högt medlemspris och kurserna hos er är betydligt dyrare än andra externa kurser hos andra aktörer.

Kommentarer

  • Hej Helena,

    Tack för att du hör av dig! För att svara skulle jag behöva veta vilka kurser du menar, är det våra kortare kurser som Färgsättning eller Kreativa idéprocesser du kikat på eller våra terminslånga program som Steg 1 Arkitektrollen och Steg 2 Arkitektens kommunikation och affärskunskap? Om möjligt en bild av vilka kurser du jämför med också.

    Återkom med lite detaljer så ska jag se till att svara dig mer utförligt!

    Vänligen,
    Eva Minoura Kompetensutvecklare