Kolla om en person innehar titeln SAR/MSA?

Hej, har genom uthyrning av mitt hus kommit i kontakt med en person som skriver efter sitt namn
Architect SAR/MSA. Kan man kolla att hen verkligen innehar denna titel?
Anonym

Kommentarer

  • Hej och tack för frågan.
    Fackliga organisationer i Sverige är skyldiga att, enligt dataskyddslagen GDPR, skydda sina medlemmars personliga integritet och uppgifter. Det innebär att Sveriges Arkitekter inte får lämna ut personlig information om enskilda medlemmar utan deras samtycke. Därför kan vi tyvärr inte hjälpa dig med att kontrollera om personen du undrar över har titeln eller inte. Medlemmar kan dock själva intyga om de har titeln, så kontakta gärna arkitekten och fråga.
    Sveriges Arkitekter
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.