Hur länge behöver man vara medlem i Sveriges Arkitekter för att ta del av inkomstförsäkringen?

Hej,

Hur länge behöver jag ha varit medlem hos er för att få ta del av den extra inkomstförsäkringen som kompletterar ens a-kassa?

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga.

    För att omfattas av Sveriges Arkitekters inkomstförsäkring måste du ha varit medlem i förbundet i minst 12 månader.

    Du kan läsa mer om vad som gäller på den här sidan.
    Lena Engelbrekt Koordinator
    (Uppdaterad )