Hämta information från SA på företag anslutet till arkitektservice

Hej,
Vårt bolag, OpenStudio arkitekter, är anslutet till arkitektservice. Jag undrar om det krävs att den som för bolagets räkning ska hämta information från SA webbplats (t.ex. lönestatistik, årstimplaner osv) måste vara arkitekt och personligen medlem i SA för att logga in och komma åt informationen, eller kan anställd icke-medlem på bolag anslutet till arkitektservice logga in på annat vis?

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Tack för din fråga!
    Det stämmer som du säger. Man måste vara medlem som person för att kunna logga in på webben och hämta information.

    Hoppas att det går bra!
    Lena Engelbrekt Koordinator