Frågor om faktura/avgift?

Hej!

Jag undrar vad en kommande betalning till er gäller? Jag har autogiro och får således inga fakturor. Varje månad betalar jag in 182 kr. Nästa månad kommer det att dras 1337kr. Varför då? Hur får jag fram vad det är jag betalar för?

Kommentarer

  • Hej Malin
    Tidigare har du haft en halverad medlemsavgift då ABAKO har varit anslutet till Företagarservice genom bl a dig. Men då ABAKO inte har betalat in någon serviceavgift så har anslutningen avslutats. Du debiteras då som ordinarie medlem, även den tidigare halverade avgiften retroaktivt för jan-juni 2019.
    Du kan läsa mer om de olika medlemsavgifterna här https://www.arkitekt.se/medlemsavgifter/
    Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta mig igen
    Jeanette Liljebäck Administratör
  • Hej,
    Jag har bytt bank och vill gå in och ändra mina bankuppgifter för autogiro, var gör jag det/ Maria
  • Hej Maria,

    Du kan anmäla dina nya uppgifter om autogiro här: https://www.arkitekt.se/medgivande-om-autogiro-2/

    Hoppas att det går bra!
    Lena Engelbrekt Koordinator