Ersättning för utlägg under utbildning?

Hej! När jag påbörjade min utbildning så sa Sveriges Arkitekter på en föreläsning för oss nya studenter att om man blir medlem och sparar sina kvitton på utgifter för material osv att Sveriges Arkitekter ersätter dessa om man går klart sin utbildning (och såklart är medlem under hela utbildningen). Stämmer detta och i så fall hur gör man?

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Tack för din fråga! Sveriges Arkitekter har tyvärr inte erbjudit utlägg för kursmaterial och aldrig haft ett sådant erbjudande. Unionen har ett liknande erbjudande där studenter ersätts för kurslitteratur när de blir yrkesverksamma.

    Läs mer om Sveriges Arkitekters medlemsförmåner här:
    https://www.arkitekt.se/medlem/medlemsformaner/

    Hoppas detta var svar på din fråga. Hör av dig om du har fler frågor eller funderingar.

    Allt gott,
    Rebecca