Ersättning för kurslitteratur

Hej. Jag är medlemm hos S.A. och kommer att börja studera en YH utbildning på heltid.
Kan S.A. erbjuda mig en ersättning för mina kurslitteraturer?

Kommentarer

  • Hej Kelli,

    Tack för ditt mejl och din fråga. Sveriges Arkitekter erbjuder tyvärr ingen ersättning för kurslitteratur till sina medlemmar. Du kan läsa mer om våra medlemsförmåner på hemsidan; https://www.arkitekt.se/medlem/medlemsformaner/.

    Lycka till med studierna och hör av dig om du skulle ha några fler funderingar!

    Allt gott,
    Rebecca