Hjälp med byte från annat fackförbund?

Hej! Är medlem i annat fackförbund och vill byta till Sveriges arkitekter. Det är ett studentmedlemskap som är aktuellt (studerar masterprogram på BTH). Hjälper ni till med bytet eller behöver jag själv avsluta mitt tidigare medlemskap? Om jag själv behöver administrera, är det något jag ska tänka på?

Kommentarer

  • Hej Johanna

    Du avslutar själv ditt medlemskap och ansöker om medlemskap i Sveriges Arkitekter. Att tänka på är att det inte blir något glapp vid utträde/inträde, inte minst viktigt för ev arbetslöshetskassa och Inkomstförsäkring.
    Jeanette Liljebäck Administratör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.