Hur påverkas min medlemsavgift om jag börjar plocka ut pension?

Hej,
Jag kommer att börja plocka ut pension från och med augusti detta år och bara jobba på timtid på mitt tidigare kontor.
Kan jag då gå ner som senior, passiv eller annan typ av medlemsskap?

Kommentarer

  • Hej
    Då du fortfarande är yrkesverksam så har vi en kategori som heter "Seniormedlem yrkesverksam" Hör av dig till kansliet med dina personuppgifter så hjälper vi dig att administrera det

    Jeanette Liljebäck Administratör