Vilket bankgiro eller plusgiro betalar jag in min medlemsavgift till?

Hej!
Jag fick nyss första fakturan men den innehåller inget bankgiro/plusgiro nr. Var får jag tag på det?

Kommentarer

  • Hej Daniel!

    Tack för din fråga!

    Om du har ett åttasiffrigt OCR/fakturanummer som börjar på "10..." så ska medlemsavgiften betalas in till bankgiro 5672-0063.
    Om inte, finns bankgiro 5241-6195 och då behöver man skriva personnummer samt namn i meddelandefältet.
    Annars rekommenderar vi e-faktura eller autogiro. Du kan anmäla autogiro här på vår webb.

    Lena Engelbrekt Koordinator
    (Uppdaterad )