Anlita arkitekt

Hej Sveriges Arkitekter

Vi vill bygga nytt och önskar att anlita en arkitekt. Ni har på er hemsida en steg för steg guide till att anlita arkitekt. Dock går det bara att tillgå steg 1. Har ni möjlighet av att skicka steg för steg guiden i ett annat format, tex pdf.

Mvh Christian

Kommentarer

  • Hej!

    Ledsen för extremt sent svar. På grund av tekniskt strul så har jag inte sett din fråga förrän nu. Alla stegen i guiden ligger i vänstermenyn men syns ju inte i mobilläge så då är det inte lätt att hitta. För att råda bot på det har jag nu lagt in knappar som du kan klickade dig vidare på längst ner på varje sida. Hoppas du hittar det du söker.
    https://www.arkitekt.se/anlita-arkitekt/1-vad-ar-viktigt-for-dig/
    Anders Regnell Digital strateg