A-kassan via Sveriges Arkitekter?

Hej!

Betalas min avgift för Akademikernas akassa genom Sveriges Arkitekters autogiro?

Kommentarer

  • Hej,

    Anslutning till AEA, Akademikernas Erkända Arbetslöshetskassa, ingår inte i medlemskapet i Sveriges Arkitekter.
    För medlemskap i AEA vänder du dig direkt till dem och det kommer då också vara de som aviserar den avgiften.
    Däremot ingår inkomstförsäkringen i medlemsavgiften hos oss om du samtidigt är medlem i AEA. Du kan läsa mer om det på vår webb.
    Jeanette Liljebäck Administratör
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.