Vinnartitlar

Hej! Min hund blev nu  i december Amsterdam junior Winner och Belgien Junior Winner (inkl. Benelux Junior Winner). Hur gör jag för att registrera dessa titlar? Med vänlig hälsning Lena

Kommentarer

  • Hej lena,
    grattis till fina resultat, tyvärr är det så att vi inte registrera dessa titlar.
    Annars är det så att du skickar in en kopia på diplom eller kritik när det gäller vinnartitlar vi registrerar.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.