Lägga till vinnartitel vid anmälan till utställning.

Min hund har de senaste månaderna blivit Dansk och Norsk Juniorvinnare. Jag hittade svar på vilka papper som är okej för er som bevis för ansökan om titlarna i en annan fråga här. Nu till MIN fråga. Jag sitter och anmäler min hund till Mydog och vill lägga till hennes juniortitlar. Kan/Får jag göra det innan dessa registrerats hos SKK?

Kommentarer

  • Hej Susanne,
    ja, du ansvarar själv för att din hund har dessa titlar även om de inte är registrerade än.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.