Viltspårsregel häfte

Hejsan.  Jag skulle vilja köpa ett regelhäfte för viltspår,  var finns de?

Kommentarer

  • Hej Susann,

    Jag har skickat din fråga vidare till SKKs blankett beställning så kommer dom att hjälpa dig.
  • Hej jag undrar hur man går till väga för att skaffa ett tävlings tillstånd till en blandras för att kunna avlägga viltspårprov och jaktprov? Mvh Tobias Wuolo
  • Hej Tobias,
    gå in på denna länk: Tävlingslicens.
  • Hej ! Jag är viltspårdomare i Grythundklubbens och SSRK regi i Bollnäs området jag behöver ett regelhäfte med nya Svenska viltspårreglerna.
    Jag har även fått en fråga från en startande : Kan en Waktelhund bli SVCh ?

    Hälsn Lars

  • Hej Lars!
    Wachtelhund äger inte rätt att erhålla Svenskt Viltspårchampionat, SE VCh.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.