Vilket pris ska jag begära för min hund?

Hej Jag måste tyvärr omplacera min 2 åriga Wheaten Terrier, Kastrerad hane, P g a skilsmässa.
Jag vill att han kommer till en bra familj som verkligen vill ha denna rasen och uppskattar dess personlighet.
Men vilket pris skall man begära? Det handlar inte om pengarna i sig utan att om att det inte ska vara för enkelt att bara skaffa en billig hund.

Kommentarer

  • Hej Ewa,

    Svenska Kennelklubben har tyvärr inga prisrekommendationer när det gäller vilket pris som bör erbjudas vid en försäljning/omplacering, utan det är helt upp till dig att avgöra.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.