Vilken klubb ska jag välja?

Jag vill ställa ut min hund, vilken klubb ska jag välja?

Svenska Kennelklubben

Kommentarer

  • Det som gäller generellt är att du behöver medlemskap i den klubb som arrangerar utställningen. Undantag kan förekomma exempelvis för valpar och vid inofficiella utställningar.

    Du kan läsa mer om aktiviteter och krav på medlemskap på respektive klubbs webbplats eller kontakta klubben direkt, du hittar länkar till ras- och  specialklubbarnas webbsidor här

    SKKs länsklubbar har ett stort utbud av utställningar för alla olika hundraser runt om i landet. För att delta på en länsklubbsutställning krävs medlemskap i länsklubb. Du blir medlem direkt här

    Svenska Kennelklubben
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.