Varför står vi inte kvar på uppfödarlistan

Hej!

Vi står inte kvar på uppfödarlistan och undrar såklart varför?

Mvh
Ingrid Lohmander Andersson
Taddy Andersson
Tadington´s Kennel

Kommentarer

  • Hej Ingrid,

    Tack för din fråga.

    Vi har en rutin som betyder att om man inte haft en valpkull inom en 5-årsperiod så trillar man ut från listan. Vi försöker hålla listan så aktuell som möjligt gentemot potentiella valpköpare. Med det sagt så är det inga problem att stå på listan igen om man informerar oss, så jag har lagt till er kennel igen.

    Ni kommer att synas där senast på måndag nästa vecka .

    Önskar dig en trevlig helg!

    Bästa hälsningar
    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.