Hur ser jag vem ägaren är?

Jag undrar hur jag kan se vem som står som ägare på en hund som vi hade i mitt tidigare äktenskap ?

Kommentarer

  • Hej Kalle,

    Tack för din fråga!

    Om någon av er registrerat sig som ägare i Svenska Kennelklubbens ägarregister hittar du uppgifterna på DjurID.se eller Hunddata . Du behöver ha tillgång till någon av hundens uppgifter såsom t.ex. chipnummer för att kunna hitta uppgifterna så gå in och kika på någon av sidorna och se om du hittar vad du söker.
    Ägaruppgifterna är synliga under förutsättning att personen valt att visa sina uppgifter där.

    Önskar dig en fin sommar!
    Helena Marknadschef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.