Vart skickas resultaten på ögonlysning o patellaundersökning?

Vi har en 20mån kooiker som genomgått patellaundersökning, höftrtg o ögonlysning. Rtg bilderna skickas till er för bedömning- resultatet vidarebefordras av er till rasklubben?
De övriga resultaten, vart skall vi skicka dem för registrering?
MVH
Pia Wrennö

Kommentarer

  • Hej Pia.
    Tack för din fråga.
    Det är undersökande veterinär som sänder in resultaten till SKK för registrering. De kopior som ni har fått är era. När det gäller röntgenresultatet så får ni hem ett certifikat i brevlådan med resultatet, när avläsningen är gjord. Ni kan sen om ni vill meddela rasklubben resultatet. SKK gör inte det.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.