Varför vara medlem i länsklubb om ej utställningsintresserad?

Jag har en havanaise och vill ej ställa ut honom. Finns några fördelar med att vara med i nån klubb och vad kostar en länsförening i Uppsala?

Kommentarer

  • Hej Berit,

    Som medlem kan du utöver utställningar, delta på lokala aktiviteter, kurser och utbildningar mm som arrangeras av länsklubben i den region där du bor. Som medlem får du medlemstidningen Hundsport också. Den utkommer med tio nummer per år. Andra medlemsförmåner som länsklubbsmedlem är 10% rabatt hos Agria djurförsäkring, juridisk rådgivning via SKKs kansli, inträdesavgifter mm. Medlemskapet riktar sig till alla olika hundraser.

    Genom ditt medlemskap bidrar du också till vårt arbete för sunda, friska hundar och för deras plats i samhället. Vill du läsa mer om det klicka här: http://www.skk.se/sv/medlem/varfor-bli-medlem/

    Det kostar 425 kr för att bli medlem i SKK länsklubb, då blir du automatiskt indelad i det län du bor.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.