Valpkullar - Nova Scotia DT Retriever?

Hej,
Jag bor i Danmark och vill gärna finna en toller valp i Sverige eller i Finland för i DK och Norge finns inga valpar till salu. När jag tittar på uppfödare listor, kan jag inte finna planerade valpkullar. Jag har kontaktat en uppfödare, som får toller valpar i oktober, men dom är alla reserverede. Uppfödaren berättade att där finns många valpar till salu just nu och där är många planerade kullar. Jag kan bara inte hitta dem. Kan ni hjälpa mig med links eller kontakter. Tack på förhand.

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har tyvärr ingen information gällande planerade kullar.
    Ni hittar födda kullar på annons via vår hemsida www.köpahund.se

    Rasklubben kan eventuellt hjälpa er gällande planerade kullar.
    http://tollarklubben.se/

    Med vänliga hälsingar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.