Valpkull till labrador

Hej, jag planerar valpkull till min labradortik. Hon har en kull tidigare. På den tiden jag var medlem i Svenska Labradorklubben, men nu är jag bara Svenska stövarklubbens medlem och SKK medlem. Behöver jag vara medlem i Labradorklubben innan jag kan para tiken eller räcker det att jag är medlem i en annan rasklubb och SKK?

Kommentarer

  • Hej,
    det räcker att du är medlem i någon klubb inom Svenska Kennelklubbens organisation.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.