Valpbesiktningsintyg förlorat vid flytt

Hej min son har tappat bort valpbesiktningsintyget och behöver det till Folksam då han har tagit bort en tand som vuxit snett. Han behöver det för att bekräfta att valptänderna var utan anmärkning. Så jag undrar vart man kan beställa nytt eller en kopia. Mvh Birgitta

Kommentarer

  • Hej Birgitta,
    då får ni vända er till veterinären som utförde besiktningen eller om uppfödaren har en kopia.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.