Vad och hur ska jag tänka på när jag väljer en försäkring till en sibirian husky?

Hej, jag undrar som ovan.
Jag vill också vara säker på att jag köper en frisk hund och funderar på vad det den rimliga månadskostnaden kan bli när det gäller en husky.

Jag känner till hur dessa hundar behöver mycket motion och bör var med oss människor, men känner inte alls att jag har koll på lagar, försäkringar etc som man bör ha koll på.

Tack för hjälpen!

Kommentarer

  • Hej Viktoria,
    jag rekommenderar att du vänder dig till ett Försäkringsbolag med din fråga angående försäkring.
    Här kan du se i stort vad kostnaden för en hund kan vara.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.